Pazartesi , 5 Aralık 2016
Anasayfa / POKEMON GO / POKEMON GO: CEZA(BAN) SİSTEMİ

POKEMON GO: CEZA(BAN) SİSTEMİ

Merhaba arkadaşlar bu yazımızda Pokemon GO’da ki ceza sistemini şuana kadar bildiğimiz ve tecrübe ettiğimiz ölçüde açıklamaya çalışacağız. İki tür ban var temelde arkadaşlar. Biri İp ye diğeri de hesaba atılan ban. Bunlarında kendi içlerinde geçici ve kalıcı olanları var.

DSaChPr

Soft İp Ban: Hesabınız değil İp adresiniz banlanıyor ve bu ip adresinden girdiğinizde hiç bir pokestop ve pokemon göremiyorsunuz. 20 dakika bir şey yapmadan bekledikten sonra oyuna girerseniz kalkıyor.

2) Hard İp Ban: Yine hesabınız değil İp adresiniz banlanıyor. Ancak bu ban asla kalkmıyor.

3) Soft Ban: 3 tür soft ban var arkadaşlar. Bunlar;

a) Pokestopları çevirebiliyorsunuz ancak bir şey vermiyor ve pokemon tutamıyorsunuz

b) Pokestop farmı yapabiliyorsunuz ancak pokemon yakalayamıyorsunuz.

c) Oyuna girdiğinizde çevrenizde ne bir Pokestop ve ne de bir Pokemon görebiliyorsunuz. Boş bi alanda beklemek zorunda kalıyorsunuz bu ban kalkana kadar.

Soft banın süresi öncesinde 1-4 saat arası iken son gelen güncellemeden sonra bu süre uzatıldı. 12 saati bulabiliyor artık. Ayrıca eskiden pokestopları çevirince ban kalkıyordu. Ancak güncelleme sağolsun bu da artık kaldırıldı.

  POKEMON GO: EVRİM REHBERİ

Son olarak da;

4) Hard Ban: Yani tabiri caiz perma ban arkadaşlar. Çıktığından bu yana uygulanmayan bu ban sistemi artık uygulanmaya başladı. Kimilerinde doğrudan bana ilişkin yazı yazarken kiminlerinde ise oyuna girerken “Failed to game data from the server” şeklinde hata verebiliyor. Tabi bu hatanın ban olmadığını düşünüyoruz şuan için. Ancak bu hatayı alıyorsanız ban yeme olasılığınız yüksek.(Bu linkteki yazıda bu konuyu açıkladım, tekrar burada girmiyorum)

Evet arkadaşlar oyunda ki ceza sistemi bilgilerimiz dahilinde bu şekilde. Eğer bot yada fake gps gibi hileler kullanıyorsanız özellikle bu sıralar dikkatli olmanızda fayda var. Hile kullanırken hızınızı düşük tutun ve artık nadiren uzak mesafelere ışınlanın ancak bu şekilde hesabınızı elinde tutabilirsiniz.

YAZAR: Hasan Tıngır[Yönetici]

Hasan Tıngır[Yönetici]
Bir garip hukukçu.. (İletişim | Skype: hsntngr2)

8 Yorumlar

  1. Bende de failed to game data from the Server yazıyor ama ben her hangi bir fake GPS kullanmıyorum sadece pokemesh diye bi uygulama var

    • Hasan Tıngır[Yönetici]

      Kardeşim şuan niantic ölümüne banlıyor, hiç hile kullanmamış hile yüzü görmemiş adamların hesabını bile banlıyor. Sende hiç kullanmadıysan itiraz edebilirsin, attıkları mailde sana bi link veriyorlar itiraz için

  2. Bende de failed to game data from the server yaziyo ve oyuna girmiyo ne yapabirim

  3. Bende faoled to .. diye hata veriyor giremiyorum uzun zamandır

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.