Çarşamba , 30 Kasım 2016
Anasayfa / GENEL / Metin 2 Kasılma Rehberi

Metin 2 Kasılma Rehberi

Evet arkadaşlar aramızda bir çoğumuz oyuna ilk başladığında şimdi ne yapsam da para kassam diğer sitelerinden para karşılığı yang mı alsam diye düşünüyordur ancak size anlatacağım yöntemle böyle bir şey yapmanıza hiç gerek yok ancak ortaya biraz emek dökmeniz gerekecektir. Özellikle metin 2 gibi emek oyunlarında hiç bir şey öyle kolay kolay elde edilmez. Öncelikle her gün belli bir zaman diliminizi feda etmeniz hatta uykusuz kalmanız gerekiyor diyebilirim. (Sonradan alışıyorsunuz gerçi : )

İlk olarak sarı bayrakta bir çar açıyoruz özellikle oyun başı için size en çok tavsiye edeceğim bayrak sarılar çünkü metin kesmek istiyoruz ve sarı bayraktan ala metin kesebileceğiniz başka bi bayrak yok. Karakterimiz ise farmer karakter olan (taşçı diye de bildiğimiz) Büyülü keskinlik suradır. Alternatif olarak savaşcı karakterleride açabilirsiniz elbette ancak B. keskinlik suradan aldığınız verimi diğerlerinden alamazsınız. B. keskinlik sura adı üzerinde büyülü keskinlik başta olmak üzere dehşet ve büyülü zırh skilleri ile birlikte metin kesmeyi en kolay hale getiren çarlardan biridir. Yani bizim bu çarla asıl amacımız metin kesmek. Ancak şuan daha 1 lwlsiniz ve metin kesecek haliniz yok o yüzden öncelikle çarımızı sağda solda 20 lwl’e kadar kasıyoruz.  (1-10 lwl arası hayvan slotlarını 10-20 arasında ise moralsiz askerleri keseceğiz). 20 lwl olduktan sonra;

  •  İlk iş gidip para ile bir eldiven alıyoruz(İster istemez bunu yapmalısınız arkadaşlar, drobunuzun artması demek daha kısa sürede daha fazla item düşürmek ve daha fazla para demek)
  • Daha sonra vadide aşağıda gösterdiğim “şekil 1” deki bölgede vahşi uzman kesiyoruz. Bu bölgede 15 dakikada bir 2 tane vahşi uzman çıkmaktadır. (Daha doğrusu her vahşi uzmanı kestikten 15 dakika sonra yerine yenisi gelecektir.). Vahşi uzmanlardan Dolunay Kılıcı ve Geyik boynuznu yay ve diğer sair itemler düşüyor arkadaşlar. Bizim için önemli olan dolunay. Oyunda en işlevsel olan iki silahtan biridir. O yüzden çok değerlidir.
  • Burada özellikle gece 2:00-7:00 saatleri arasında farm atmanız gerekiyor. Diğer saatlerde oldukça kalabalıktır. Vaktinizi boşa harcamış olursunuz. Bu şekilde pes etmeden saatlerce farm atacaksınız arkadaşlar. Bazen olursa 2 3 saat sadece bir iki dolu anca düşer. Bazen yarım saatte 6 7 dolu düşürürsünüz. Bu tamamen oynunun drop oranı ile alakalıdır. Ancak bizim drop oranımız eldiven nedeniyle yüksek olduğu için normal bir oyuncuya göre çok daha fazla dolunay düşecektir. O yüzden “düşmüyor yaa” deyip pes etmeyin.( Şahsen 5 saatte 19 dolunay düşürdüğümü bilirim)
  • Düşürdüğümüz bütün dolunayları “+ basmadan” gidip mavilerin pazarında satıyoruz arkadaşlar. Bunun içinde öncelikle pazarı iyi kontrol etmeli piyasayı öğrenmeliyiz. Üstüne basarak tekrar söylüyorum + basmaya çalışmayın zaten +0’ıda iyi para ediyor. Yoksa bi dünya dolunay yakar daha fazla kar edeceğim derken zarar edersiniz.
İlginizi Çekebilir:  JW

İkinci olarak bunları yaparken at görevlerimizi ihmal etmiyoruz 25 lwl de gidip atımızı alıyoruz. Aşağıda göstermiş olduğum yerde at görevini çok kısa bir süre içinde yapabilirsiniz. Sürekli yabani okçu slotlarının çıktığı bir bölgedir.

at görevi

Atımızı aldıktan sonra her gün at görevlerimizi yapıyoruz. Zırhlı At görevine geldiğinde ise elimizde zaten dolunaylardan gelen parayla aldığımız kılıcımız ve itemlerimiz olacaktır. Şimdi gidip çarımızı Vadide orkların bölgesinde 35 lwl e kadar kasacağız. -Ancak 30lwl e geldiğimizde skillerimizi düzenlememiz ve sadece zırh ve keskinliğe vermemiz gerekiyor-.Sonrada gidip zırhlı atımızı alacağız.

  • Zırhlı atımızı aldıktan sonra derhal ikinci köye gideceğiz ve aşağıda “şekil 2” de belirtiğim yerlerde “Kıskançlık”, “Karanlık” ve “Siyah” metinleri keseceğiz. Bunun içinde yine eldiven olması gerekiyor. Size tavsiyem skillerinizi “grand” açana kadar burada sürekli metin kesmeniz ve skillerinizi geliştirmeniz.(Hergün beceri kitaplarını okumaya özen gösterin arkadaşlar, skilleriniz ne kadar kısa sürede açılırsa o kadar rahat edersiniz.
  • Gelen bütün beceri kitaplarımızı -öncelikle keskinlik ve zırhı kendimize ayırarak- satacağız. Keza nadiren de olsa +4 taşlarda düşecektir. Hız taşı düşerse ne mutlu size.
İlginizi Çekebilir:  CALL OF DUTY BLACK OPS 3 SİSTEM GEREKSİNİMLERİ

vadi

Şekil 1

Arkadaşlar kırmızı alanda göstermiş olduğum yer vahşi uzmanların çıktığı yerdir.

Çıkma süresi öldükten sonra 15 dakikadır.

 

 

 

 

 

2

Şekil 2

Arkadaşlar kırmızı alanlarda gösterdiğim yerlerde 2. köyde metinlerin düşme yerleri ayrıntılı bir biçimde gösterilmiştir.

Çıkma sürelerini hiç hesaplamadım zaten siz ilk ch ye dönene kadar çıkmış oluyorlar. Forumlara şöyle bir göz attım net bir bilgi de bulamadım o yüzden bu konuyu açıkta bırakıyorum. Yeni bir şey duyarsam güncelleyeceğim.

 

 

 

Şimdilik bu kadar yazıyorum arkadaşlar daha ayrıntılı bir şekilde devam kılavuzu hazırlayıp yeniden güncelleyip sizlerle paylaşacağım.. Şimdilik takipte kalın.Eğer merak ettiğiniz bir şey varsa yorumlar kısmında sorabilirsiniz veya sizin kendi önerileriniz varsa bizimle ve diğer oyuncularla paylaşabilirsiniz. Herkese iyi eğlenceler..

YAZAR: Hasan Tıngır[Yönetici]

Hasan Tıngır[Yönetici]
Bir garip hukukçu.. (İletişim | Skype: hsntngr2)

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.