Cumartesi , 3 Aralık 2016
Anasayfa / PC / CALL OF DUTY: INFINITE WARFARE SİSTEM GEREKSİNİMLERİ

CALL OF DUTY: INFINITE WARFARE SİSTEM GEREKSİNİMLERİ

call-of-duty-infinity-warfare-sistem-gereksinimleri

Merhaba arkadaşlar bu yazımızda Call Of Duty serisinin son oyunu olan İnfinite Warfare’nin sistem gereksinimlerini açıkladık. Sistem gereksinimlerine geçmeden önce oyun hakkında birkaç hususa değinmekte fayda var. Birincisi oyunun beklentileri karşılamayacağını bilmenizi isteriz arkadaşlar. Bu durum ilk tanıtım videosu çıktığında zaten kendini belli etmişti.( Bu link üzerinden oyun hakkında çıkan kısa tanıtım videosunu izleyebilir ve video hakkında yazdığımız incelememizi okuyabilirsiniz.) Bu video ile dikkatleri üzerine çeken Activision ardından oyunun fragmanını yayınlayarak tüm sevenlerini yasa boğdu. Aşağıda paylaştığım fragmanı izleyerek ne dediğimi daha iyi anlayacaksınız arkadaşlar.

Gördüğünüz üzere ileri teknoloji ve gelecek temaları derken kendi çizgisini kaybeden bir CoD oyunu ile karşı karşıyayız arkadaşlar. Özellikle uzayda gerçekleşen savaş sahnelerini ve yanımızda savaşan robotları görünce Starwars’tan mı kesmişler diye düşünmedik değil.. Ancak elbette bu tür oyunları/sahneleri sevenler vardır biz onu eleştirmiyoruz. Bizim burada eleştirdiğimiz kısım CoD gibi efsane bir oyunun gittikçe özünü kaybetmesi savaş oyunundan bilim kurgu oyunu haline dönüşmesi..

Oyun şuana kadar 2 milyonun üstünde dislike alarak Youtube de “en çok dislike alan 2. video” olarak tarihe geçmiş vaziyette biraz daha zorlarsa Justin Bieber’i (Baby) tahtından ederek birinciliği bile ele alacak gibi görünüyor.

  FARMİNG SİMULATOR 17 SİSTEM GEREKSİNİMLERİ

Ama burada anlattıklarım klasik CoD oyunlarını sevenler için geçerli, Bilim Kurgu oyunlarına meraklıysanız zevkle oynayabileceğiniz bir oyun diyebiliriz.

Evet arkadaşlar şimdi de oyun için gereken sistem gereksinimlerine geçelim.

CALL OF DUTY: INFINITE WARFARE SİSTEM GEREKSİNİMLERİ
  Minimum Gereksinimler Önerilen Gereksinimler
İntel İşlemci Intel Core i3-3225 3.3 GHz Intel Core İ7-4785T 4-Core 2.2 GHz
Amd İşlemci AMD Phenom II X4 820 2.8 GHz AMD FX 8320
NVİDİA Ekran Kartı NVIDIA GTX 660 NVIDIA GTX 960 2GB
AMD Ekran Kartı AMD Radeon HD 7850 AMD Readon R9 380
RAM 8 GB 16 GB
İşletim Sistemi Win 7 (64) Win 7 (64)
DirectX DirectX 11 DirectX 11
Saklama Alanı 70 GB 70GB

CoD İnfinite Warfare’nin sistem gereksinimleri bu şekilde kafanıza takılan soruları yorum kısmından bize ulaşabilirsiniz. Herkese iyi oyunlar.

YAZAR: Hasan Tıngır[Yönetici]

Hasan Tıngır[Yönetici]
Bir garip hukukçu.. (İletişim | Skype: hsntngr2)

143 Yorumlar

  1. Asus H110M-K Anakart

    İntel i7 6700 3.40 ghz işlemci

    8 Gb Ram

    8 Gb Strix Rx 480 Ekran Kartı

    Rahatlıkla Very High ‘da oynayabilirmiyim?

  2. i7 5.nesil 8gb ram 4gb ekran kartı kaldırır mı ????

  3. gt 635m 16gb ram intel core i7-3630QM kasarmı?

  4. bnde r9 m265x ekran karti 8gb ram i7 4720hq win10 kısaca satellite l70-b-151 laptop um var. infinite warfare i kaldirir mi? simdiden teşekkürler.

  5. AMD Athlon II X3 460
    AMD Radeon HD 6670

    kurtarır mı

  6. caspeer c500 6.nesil kaldırırmı hocam ?

  7. işlemci:intel i54210u 64bit
    ram:8:nvidia 820m
    yükledim oyunun menüsünde ortalama 50 fps oyuna başladığımda fps 10 a düüşüyor nasıl hızlandırabilirim

  8. fenerbahce313131

    intel core i7 4720HQ 2.6GHz
    16 gb RAM
    windows 10 64 bit
    AMD radeon R9 m200x 2gb

    oyunu ne durumda oynayabilirim hocam ?

  9. i5 6500 8gb ram gtx 970 ultra sabit 60 oynarmıyım ?

  10. 16gb ram i7 işlemci gt630 kaldırırmı

  11. Hocam Lenovo G50-70 İ5 4 gb ram 2 gb amd radeon m230 ekran kartı var kaldırır mı ?

  12. ABi

    İntel i7 4 nesil işlemcşi

    Nvida Gt 940m ekran kartı

    8Gb ram Kaldırımı sence

  13. işlemci: İ 7 2.6-3.5 TURBO/6700Q
    NVİDİA GTX950 4 GB
    16 BG RAM/DDR4

  14. S.A KARDEŞİM 4GB RAM 2 GB EKRAn kartı wındows 10 amd radeon grapıchs kaldırır mı

  15. Ram 8 GB
    İntel Core i5-3340 CPU @ 3.10GHz 3.30GHz
    Ekran kartı: Asus R7 265 Series
    Kaldırırmı?

  16. intel i3 -2120 CPU 3.30Ghz 8 gb ram 2 gb ekran kartı kaldırır mı ?

  17. nvidia geforce 940mx 4gb
    ram 16gb paylasımlı
    i7 islemci intel 2.59ghz
    win 10
    ddr4 memory
    kaldırır mı

  18. MSI GTX960 GAMING GDDR5 2GB 128Bit Nvidia GeForce DX12 Diğer bilgisayarım kaldırırım abi bide 8 gb ram

  19. Amd r7 240 4 gb ekran kartı abi i5 8 gb ram 3.50 tam olarak yazdım

  20. İşlemci :Core i5 4200H 2,8-3,4 GHz
    Ram :8 GB 1600 MHz
    Ekran Kartı :Nvidia 2 GB GTX850M 128 Bit

    Laptop : Asus x550jk

    Sence Kaldırır mı?

  21. AMD FX(tm)-quad Core Processor 3.50ghz medium da filan oynarmıyım abi? LÜTFEN CEVAP VER

  22. Samsung NP550P5C

    Core İ7 3630qm 2.4ghz/3.4ghz – 8gb 1600 mhz ram – Nvidia GT 650M – Windows 7 Enterprise.. sistemim bu hangi ayarlarda oynarım ?

  23. Selamun Aleykum Hocam Sistemim soyle rahat oynarmıyım 🙂

    AMD FX-8320

    16GB RAM

    GTX 1070

    HDD 2 TB SSD 250 GB

    Sizce rahat oynarmı Yusek ayarlada

  24. kardeşim!bilgisayarım:ge force gtx 950
    intel core İ7
    NVIDIA OPTİMUS teknoloji
    6. nesil intercore işlemci
    16 gb ram, 4 gb ekran kartı
    full hd 1080(ful hd ekran 1920-1080)
    kardeşim oynayabilirmiyim en yüksek çözünürlükte…

  25. Öncelikle Selamun Aleyküm Sistemim Şöyle
    Gigabyte Ep43-Sl ddr3 anakart 1866 mhz
    8gb 1600 mhz corsair ram
    AMD FX X6 6300 Soket AM3+ 3.5GHz işlemci
    Msi R7 250 O.C 2GB GDDR5 Ekran kartı
    2TB WD Black serisi Harddisk Var fakat bu oyunu 250 GB Samsung Ssdime kuracağım ne tür grafiklerde kaç fps alırım

    • Hasan Tıngır[Yönetici]

      Aleyküm selam kardeşim, güzel parçaların var aslında ancak ekran kartını yenilemeni tavsiye ederim. Düşük ayarlarda ideal bir fps ile oynarsın ama orta ayarlarda tahminen 30 civarı bir fps civarı alırsın. (Tabi oyun daha çıkmadan net bir şey söylemek güç, bu rakam oyun grafiklerinin durumuna göre yukarı yada aşağı oynayabilir)

  26. ismim önemli değil :)

    Sa i7 3770 3.5 ghz

    8 gm ram

    nvidia geforce gt630

    Windows10

    Kaldırırmı, oyunda kaç fps alırım ve kasmadan oynayabilirmiyim ?

  27. İ7-860 2.93 GHZ
    8GB RAM DDR3
    ANAKART BİLMİYORUM 🙁
    ASUS R7 240 4 GB
    DİRECTX11

  28. Ekran Kartı : Nivida Geforce GT 740m 2gb (GEFORCE EXPERİANCE SÜRÜMÜ 372.70)
    Ram:8gb
    işlemci:i5 3230m 2.60ghz 3ghz rahat oluyor
    64bit Windows 8.1 Laptop
    Directix 11
    KALDIRIRMI KARDEŞİM

  29. İ7 3.30 Ghz 4790K
    16 Gb
    4 Gb Nvida gtx 980 Ti
    500 Gb SSD

    ULTRADA OYNAMAK İSTİYORUM KALDIRIRMI AMA ULTRADA

  30. Anakart: MSI 970 GAMİNG
    İşlemci: AMD FX 8320
    Ram: 8 GB KINGSTON 1600MHZ
    Ekran Kartı: MSI RX470 4GB GDDR5 256Bit AMD Radeon
    Zannediyorum ki Ultra ayarları varsa 50-60 fps kasarım sizce ne olur ?

  31. CPU:AMD atlhon x4 840 3.9 ghz

    RAM:8GB Hyperx

    GPU:ASUS MİNİ GTX950 2GB 128 BİT

    ːHDD:1 TB HDD Barracuda

    ː PSU:Boost Power 500 wolt

    KALDIRIMI ADMİN BEY

  32. İ7 6500û 2.6ghz-3.1ghz
    Nvidia gtx950m 4gb 128bit
    8 Gb Ram
    Hangi ayarlarda oynarım?

  33. Windows 7 64 bit
    16 GB Ram
    Asus R270 2GB 128 Bit
    DirectX 11.2
    AMD A6 6400K Soket FM2 3.9GHz 1MB Önbellek 65W 32nm İşlemci + HD8470D GPU
    1TB HDD

    FPS de sorun çıkartırmı acaba?

    • Hasan Öztürk [Editör]

      Ram Ve İşlemci Gayet Yeterli Ama ekran Kartına Cok Yuk Binebilir Ama 35-40 fps arası high de oynatır tabi bu ayarlarda cözünürlükde cok önemli rol oynuyorr !!!!

  34. Intel Core i7 4500U 1.8GHz / 3.0GHz

    8GB ram

    Nvidia GeForce GT740M 2 GB EKRAN KARTI

    direcx 11

    win 10 işletim sistemi

  35. Windows 10 64 bit

    8 gb ram(2133 mhz)

    amd a10-9600p

    r8 m445dx

    bu sistemle lowda kasmadan oynayabilirmiyim

  36. Sa kardesim benım kasa Asus k31ad serisi özelliklerine bakıp söleyebılırmısın kaldırımı dıee sana zahmet olacak sımdıden tskler

  37. nvidia gtx 660m intel core i7 3630qm 8 gb ram 1tb harddisk windows 10 kaldırırmı kardeşim.

  38. i7 4790K gtx 970 8 gb ram iyi oynanır mı ?

  39. Kardeşim bu oyun i5-6200u işlemci 12 gb ram 2 gb geforce 930 mx 2.3 ghz laptop kaldirirmi

  40. GeForce GTX 850m ekran kartı 16 gb ram i7 5500U cpu 2.9GHz kaldırır mı ??

  41. GeForce GTX 850m ekran kartı 16 gb ram i7 5500U cpu 2.9GHz kaldırır mı ?

  42. Hocam casper nirvana ram 12 gb ekran kartı 2gb nvidia geForce 940m i7 işlemci 2.5 ghz 1366*768 kaldırır mı

  43. Hocam anakart msi gaming 970
    Islemci amd fx 8350
    Ekran karti gtx 760
    Ram hyperx fury 2400 mhz 16gb
    Ne dersin hangi ayarda kac fps alirim ? (1920×1080)

  44. İşlemci: Intel Core i5-6500
    Bellek: 8GB HyperX FURY Black Kit 2666MHz CL15
    Ekran Kartı: MSI GTX 960 GAMING 2G

    Kaldırır mı başkan?

  45. Amd x6 2.8 ghz 8gb ram 1600mhz sapshire 3gb 384 bit r9 ekran karti var kaldirirmi

  46. İntel Core i7-6700 cpu
    8 gb ram
    Amd rodeon r7 200 series
    3.40 ghz

    Highta kaldırır mı ?

  47. İşlemci: Intel® Skylake Core™ i7-6700HQ 4C/8T; 6MB L3; 8GT/s; 2.6GHz > 3.5GHz; 45W; 14nm

    Ekran Kartı: 4GB GDDR5 nVIDIA® GeForce® GTX960M 128-Bit DX12

    Ram: 8GB (1x8GB) DDR3L 1.35V 1600MHz SODIMM

    Kaldırır mı kardeşim

  48. GTX850M 2gb
    16 gb ram
    İntel İ7-4710HQ
    High da oynayabilirmiyim

  49. 4 gb ram var. ramfix ile oynayabilirmiyim ghosta bu imkan vardi

  50. Gtx 1080
    I7 6700k 4 ghz
    16 gb ram
    Gencler bende boyle bi sistem var babam yaptirdi bu kaldirirmi bu oyunu

  51. amd athlonx4 860k 4.2ghz
    r7 370 2gb ddr5 256bit MSI
    8gb 1600mhz corsair ram

  52. Call of duty nın asıl sevılen serı MW (MODERN WARFERE) dir . Adamlar uyanık onu bekletecekler mıllet o serıyı ozlıyecek ozlıyecek en sonundan cıkartıncaa oyunu satıs ı daha da cok artıcak gıbı bır planları olabılır. BEn bızzat COD MW4 + COD COD WORLT AT WAR ‘ yı cıkaanasını ısterım.

    • Hasan Tıngır

      Öyle bişey planlıyo da olabilirler ama zaten adwanced warfare ile baya tepki aldılar. Oyunun mekanikleri çok kötüydü. Şimdi üstüne bunu çıkardılar hepten soğudu millet..

  53. Amd 4 Çekirdekli A8-7410 7.Nesil 2.2 Ghz Turbo İle 2.5 Ghz 12 Gb Ram (1×4 1×8) Amd Radeon 3 Gb Grafik Kartı Birincil Ekran Kartı Amd Radeon R7 2 Gb İkincil Grafik Kartı Amd Radeon R5 1 Gb- 12 Gb Ram 3 Gb Ekran Kartı Amd A Series Kaldırirmi?

  54. Intel(R) Core(TM) i5-4590 @ 3.30 GHz 3.30 GHz
    4.00 GB
    Amd Radeon R 5 220
    DirectX:11.2

  55. Amd radeon r 9 280 x 3GB 384 bit ekran kartı nasıl bu oyun icin

  56. Msi gaming 5 anakart i5 4460 işlemci 8 gb 1600 mhz ram gtx 960 anakart nasıldır bu oyun için

    • kardeşim bilgisayarın oyunu kaldırır ve orta-yüksek arası grafik seçenekleri ile çok rahat oynayabilirsin.

      • oyun zaten önerilen ekran kartı olarak gtx 960 istiyo neyin kafasındasın kardeş makisimum ayarlarda sıkıntı çıkmadan oynar

      • Hasan Tıngır

        Yüksek ayarlarda elbette oynanır ancak işlemciden dolayı fps de düşmeler olacaktır. İ7 4785T ile İ5 4460 arasındaki performans farkı azımsanacak kadar değil. Helede grafik ve yapay zekanın gittikçe öne çıktığı günümüz oyunlarında işlemcinin etkisi oldukça artıyor. Bu yüzden yüksek performans ile oynamak için orta – yüksek arası bir ayarda oynamak daha iyi olur. Yani yukarıdaki admin arkadaşımız gayet doğru bir şey söylemiş.

  57. Yaw şimdi iyi kötü ama sonuçta CoD ve bf ninkinden daha büyük bi kitleye hitap ediyo bu davranışı için infinity warda tşk
    Ne dediğimi anlamayanlar için açıklıyorum: Bi bunun sistem gereksinimlerine birde bf 1 inkine bakin

    • Hasan Tıngır

      O açıdan iyi eyvallah ama nasıl desem cod oynarken özellikle bu son oyunlarda hiç cod oynumuşum gibi hissetmiyorum ben. Sadece ben değil bir çok kişi aynı şeyi söylüyor. Zaten bi dünya teknoloji – bilim kurgu oyunu varken codu da bu hale sokmanın hiç gereği yoktu.

      • erdal şahin

        çok haklısın admin black ops 3 berbattı görünüşe göre bu ondanda daha berbat olacak ama modern warfare remastered den umutluyum.

      • Hasan Tıngır[Yönetici]

        Remasteredin gameplaylarine falan bende baktım çok iyi ama bilemiyorum. Sadece onun için millet o kadar para verecek mi oyuna

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.